الخميس، 25 يونيو 2015

اغنية نوال الزغبي ولا بحبك كلمات


انا لية زاد اهتمامى ضعفت وجتلك لية
مش كنت حلفت لاذلك مهما حصلك اية
من اول ما الناس قالو ان انا فعلا وحشاك
مستنتش اسمع منهم فجاءة لقتنى معاك

بحبك اية بقالك فترة مش باين قلقت عليك
وحشنى دة اية فدا بعدك لكن عارفاك مفيش غيرى
اللى يسال فيك

بضحك على روحى وبعمل نفسى انا مش عايزاك
مع انى مسبتش فرصة عشان ارجع وياك
اللة يجازيكى يا عزة نفسى ظلمتينى كنت
فى ايام البعد بكابر على عينى
بحبك اية بقالك فترة مش باين قلقت عليك
وحشنى دة اية فدا بعدك لكن عارفاك مفيش غيرى
اللى يسال فيك
انا لية زاد اهتمامى ضعفت وجتلك لية
مش كنت حلفت لاذلك مهما حصلك اية
من اول ما الناس قالو ان انا فعلا وحشاك
مستنتش اسمع منهم فجاءة لقتنى معاك

بحبك اة انا بحبك ولو حتى يلومونى الناس
هيحصل اية رجعت ازاى ما بسالش مهو
الصح ان اكون جنب اللى قلبى شارية
انا لية زاد اهتمامى ضعفت وجتلك لية
مش كنت حلفت لاذلك مهما حصلك اية
من اول ما الناس قالو ان انا فعلا وحشاك
مستنتش اسمع منهم فجاءة لقتنى معاك
المصدر موقع بتاع كلو

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق